חפש באתר
04-9001970 | 03-5601973
 
 
 
מוצרים ושירותים >>  M-Office לניהול המשרד
מערכת ניהול המשרד CRM מובילה בתחומה ומאפשרת למשתמש בה לנהל את כל עבודת המשרד השוטפת, ומסייעת ביעול תהליכי העבודה ושירות הלקוחות.
המערכת מותקנת אצל לקוחות רבים ותהליך ההטמעה שלה קצר ויעיל. חברת משפוחה מספקת תמיכה מלאה וליווי תהליך ההטמעה עד לפעילות שוטפת באתר הלקוח.
לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר צור קשר עם נציגנו:  04-9001970
לאחר הקמת המערכת תקבל גישת ניהול בעזרתה תוכל לבצע הפעולות הבאות:

·         ניהול עובדים

-          ניהול הרשאות

-          שעון נוכחות

-          ניהול סוגי עובדים

-          תעריפי חיוב לפי סוג עובד

·         ניהול לקוחות

-          ניהול הרשאות גישה

-          אנשי קשר

-          יומן שיחות עם הלקוח
-     ניהול לקוחות פטנציאלים

·         ניהול פרויקטים

-          סוגי פרויקטים

-          סוגי תמחור פרויקט

-          עובדים פעילים בפרויקט

-          מנהלי פרויקט

-          פורום לכל פרויקט

·         ניהול משימות

-          הגדרת משימות לפרויקט

-          הגדרת רמת חשיבות

-          הערכת זמנים לביצוע הפעילות

·         ניהול כרטיסי פעילות

-          סגירת משימות והפיכתן לכרטיסי פעילות

-          מיון ותצוגה לפי

+ עובד

+ לקוח

+ פרויקט

·         ניהול קבצים

-          מיון לפי פרויקט

-          הגדרת סוג תגיות

-          הרשאות צפייה ללקוח לפי תגיות

-          שיוך תגית לקובץ

-          שמירת ארכיון

·         ניהול טלמרקטינג - מוקד מכירות
      -          יצירת לקוחות פוטנציאליים
      -          מעקב אחר שיחות מול הלקוח
      -         מעקב אחר פעילות הלקוח
      -         הוספת משימות לפעילות עתידית
      -         הוספת תזכורות
      -         דוחות פעילות בחתכים שונים
          -         על פי עובד
          -         על פי לקוח
          -         על פי סוג פעילות

·         כניסת לקוחות

-          לקוחות החברה יוכלו לבצע כניסה למערכת באמצעות שם משתמש וסיסמה

-          צפייה בקבצים על פי תגיות מאושרות לצפייה.

·         ייצוא וייבוא קבצי נתונים

·         דוחות

-          הפקת דוחות פעילות לעובד

-          הפקת דוחות פעילות ללקוח

-          הפקת דוחות פעילות לתקופה

-          דוח ייצור יומי וחודשי

-          הפקת דוח משימות

·         ניהול חדשות בדף ראשי

·         ניהול חדשות בדף לקוחות

 

איסוף החומר (תכנים) הינו באחריות הלקוח.

 
07/07/2010 כתבה מ www.RFIGO.co.il 
חברת תעשיות רדימיקס בחרה ב CRM של משפוחה
מחלקת השיווק של חברת תעשיות רדימיקס  בחרה להפעיל את מערך השיווק של החברה ומאגר הלקוחות באמצעות תוכנת M-Office – CRM אינטרנטי המותקן ומופעל על ידי חברת משפוחה טכנולוגיות בע"מ.
חברת משפוחה טכנולוגיות שהוקמה בשנת 2003 נכנסה לתחום ה CRM רק לפני כשנתיים עם פתרון יוצא דופן בפשטותו ותחכומו וכבר צרפה למאגר לקוחותיה מספר חברות מובילות.
"בחרנו במשפוחה בעיקר בגלל הנגישות והזמינות של צוות התמיכה וצוות הפיתוח בחברה שעד כה נתנו מענה נפלא לכל הצרכים המיוחדים שהצבנו בפניהם.", מסכם, שלמה חיות סמנכ"ל מחלקת השיווק בחברה. "הפתרונות שקיבלנו היו מדויקים והוגשו לנו תוך זמן קצר בצורה מקצועית ואחראית."
בשלב ראשון בחרה חברת רדימיקס לעשות שימוש רק בחלק מיכולות המערכת וזאת על מנת לבצע הטמעה הדרגתית ומוצלחת בקרב למעלה ממאה עובדי החברה העוסקים בשיווק.
"ניסינו לספק ללקוחות פתרון יעיל וזמין ללא צורך בהתקנות, בהמתנות ארוכות לשדרוגים ועדכונים, תוך מתן שירות יעיל, זמין ומקצועי על כל המשתמע מכך", מספר צור יעקב חן, מנכ"ל משפוחה טכנולוגיות בע"מ העוסקת גם בפיתוח אפליקציות ואתרי אינטרנט. בין לקוחות החברה, נאופארם, פרומדיקו, רימון טיולים, רשת מוצצים ועוד.
משפוחה טכנולוגיות מציעה פתרון CRM ייחודי לעסקים בינוניים וגדולים על בסיס SAAS.
 
| תנאי שימוש | צור קשר/תמיכה | פרסום באתר | משפוחה | מפת אתר | דרושים | אתר לישוב |
עיצוב - משפוחה    נבנה ע''י משפוחה בניית אתרים - פיתוח תוכנה